Turaned sağ ol canım benim ben de bi tekrar denerim ya da kan testi veririm olmadı. Senin normalde gecikmen oluyorsa o günleri de bekleyip tekrar denersin. Ben ilk hamile kalmak istediğimde (Aralık-Ocak ayı falandı) denediğimde çok zor görünüyordu sonra gittikçe artmıştı kanda da çıkmıştı ama olmadı o 😌 yani seninki de gittikçe artabilir belli olmaz ☺️