Prensannesi111 Kızlar test yapıp çıkan var mı? Belirtileriniz neler çok az kaldı heyecna var mı 💆🏻♀️
yusracim Prensannesi111 bat 19 tüm belirtiler var günleri değerlendirdim dün yaptım çok silik çizgi çıktı bugün yaptım çizgi yok 6 gün var adete
CansuAB Prensannesi111 adetinizin günü geçince 3 gün sonra falan yapın bazen adet gecikmeden yapınca olsada çıkmayabiliyo hayal kırıklığı yaşamayın
Prensannesi111 ozgeysr test için erken bence daha adetin gecikmesini bekle. Arkadaşım 2 gün kala yaptı çıkmadı 8 gün gecikmesi oldu hamileymiş meğer
kbryldrmer Benim bat 15 i normalde 1 hafta önceden karın ağrım başlardı şuan ağrım yok ama yaklaşık 10 gündür geberiyorum mide bulantısından özellikle sabahları. Önceki gün 2 tane test yaptım ikiside bozuk çıktı bidaha alıp yapmadım günümü bekliyim bari dedim
benimadimannee Bat 19 , dün test yaptım negatifti . Göğüslerimde inanılmaz bir şişlik var , iştahsızlık ve uyku hali günde birkaç gündür günde 1 2 saat uyuyorum . Bakalım , hakkımızda hayırlısı olsun 🥹🩷
Prensannesi111 benimadimannee Test için çok erken canım, yumurtlamadan 12. Gün sonra falan kanda belli oluyo
Prensannesi111 CansuAB bakalım sabırla cumartesiyi bekliyorum o kadar bekleyebilir myiim bilmşyorum😀 durmadan kasık ağrım var merakla bekliyorum
ozgeysr ozgeysr Prensannesi111 yumurtlama takip etmedim ama 31 temmuz iliski oldu ondan sayarsak belirtilerimde uyuyor gibi icim icime sigmiyo