Merve366 Dua edin kızlar 41+3 olduk kontrole gelmiştik günüm dolduğu için yatışım verildi şimdi kendi sancı beklıyoruz olmazsa suni sancı olmazsa sezaryan Hayırlısıyla sağ sağlam kucağıma almayı nasip etsin
Yasemincifci Merve366 amin inşallah cabım senn için hangisi hayrlısı ise o olsun bir avazda kurtaraın mevlam🤗❤️
Sabireeray Merve366 rabbim yardımcın olsun canım sağlıkla al bebeğini kucağına dualarım seninle rahat ol kasma kendini ben iki oğlumu da suni sancı ile çok çabuk doğurdun
beyzayagiz allah yardimcin olsun insallah saglicakla al bebegini kucagina ne guzel allau bizlerede gostersin o gunleri insallah
Merve366 Sabireeray Allah razı olsun suni çekipde olmaz sa sezaryan olurum diye korkuyorum ya inşaallah çok çabuk olur
Sabireeray Merve366 rabbim yar ve yardımcın olsun canım benim çok çabuk oldu inşallah seni le öyle olur