Kızlar 5 ay önce beklenmedik bi anda hamile kaldım 8. Haftada da psikolojim çok bozuktu aldırmak zorunda kaldım kendimi tabiki asla ve asla affedemiyorum kürtajdan sonra kanamam falan aşırı oldu doktora kontrole gittiğimde ise rahimin çok geride çok zorlandık falan dedi rahimi bu tarz geride olan varmı