Merhabalar ilk defa aşılama olacağım araştırma hastahanesinde bu gün gonal f başlamam istendi 75 lik, 7 gün vurunacapım sanırım. Çünkü kağıda 7tane 75 yazmış. Kontrole de 10 gün sonra çağırdı. Siz kaç birim kullanıp kaç gün kullandınız? Amh düşük lüğü sebebiyle gittim