visnelicheescake yani iştahım iyiydi. Hatta Ekşi olan herşeyi deli gibi yiyiyordum😀 çiğköfte normalde de çok severim hamileliktede canım istedi. Biz zaten normalde de dışarda satılanları almayıp evde kendimiz etli yapıyorduk. Doktorum etli yemememi önerdi. Oyüzden evde yine kendimiz etsiz yaptık ve sürekli yedim. Kendimiz yaptığımız için sorun yaşamadık. Ama doktorum dışarda satılanları tüketmemi istememişti.
Evde kendin yapıp dilediğince ye sorun olmaz☺️