35.haftamdayım ve 23 kilo aldım. Bacaklarım ve ayaklarım ödem doldu, iç bacaklarım birbirine sürtüyor ve o kadar rahatsız ediyorki hiç bu kadar kilolu olmamıştım. Bacak ve kalçamdaki çatlaklardan bahsetmiyorum bile.. neyse sorum şu aslında doğuma az kaldı malum egzersizlere başliyicam artık ama iç bacak eritme hareketleri yapsam sizce işe yarar mı ?