28kbr Kızlar adetin 3.günü hormon tahlili verdim Fsh 6,66 Lh 6,47 Estradiol e2 <10,00 ng/L çıktı Estradiol düşük gözüküyor ama doktor normal olduğunu söylüyor anlam veremedim
G-k 28kbr canım hormonların için hayıt otu kullan 1 haftada düzeliyor ve gebelik olacak düzeye geliyor. İnternet’ten araştırabilirsin.