Mzginsezn kesinlikle gerekli, kızım 2.5yaşında hala kullanıyorum. Sadece ev olarak düşünmeyin ben gittiğim her yere götürdüm yanımda, bebeğim başka odada uyurken kafam rahat oturuyordum uyandımı ağladımı düştümü diye düşünmüyordum. Büyüdükçe sese karşı daha duyarlı oluyorlar uyanmasın diye kapısını kapatıp temizlik yapıyordum işlerimi rahat hallediyordum imkanınız varsa tavsiye ederim bebevo kullanıyorum