Arkadaşlar adetimden şüphe ettim test yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan vermeye gittim dönüşte içime kurt düştü bi test daha aldım farklı yerden onda negatif çıktı kan testi iki gün sonra çıkıcak dayanamadım gene test aldım oda negatif çıktı ben hangisine inanayım şimdi diceksiniz ki niye sürekli test alıyorsun kan sonucunu bekle diye ama yapmam gereken işler var ve ağır işler onları iptal ettirmem lazım emin olmak istiyorum benim gibi testleri böyle çıkanlar var mı