Kızlar marketten barbunya aldım da ama konserve değil kuru barbunya kendim haşlıcam ama düdüklü kullanmıyorum korkuyorum geceden ıslatsam sabah tencerede yumuşayana kadar pişirsem olur mu yumuşar mı bebek için faydalı ya barbunya nohut falan yemek istiyorum o yüzden