Merhaba daha önce 1 düşük 1 de kimyasal gebelik geçirdim. Şuan yine hamileyim tam adet olacağım gün kan verdim 334 çıktı 2 gün sonra yani bugün yine verdim 689 çıktı. Sizce herşey yolunda mıdır sıkıntı var mdıır? Düşüklerim olduğu için doktorlar direk sıkıntılı gözle bakıyor sanki