1 hafta oldu doğum yapalı sezeryan oldum bu arada.
Bebeğim 34 hafta suyumun gelmesiyle erken alındı. 2 gün kuvezde kaldı snra anne Bebek servisine geçtik. Orda maalesef klimadan hastalandim . Öksürüğe çevirdi 🤦🏻♀️ bu yüzden dikislerde 1 cm açılma oldu kanama oluyordu dün acile gittim karnıma çok sert bastırıp kanı boşalttı pansuman yaptı yatırıp damardan antibiyotik almamı söyledi ama istemedim . Zaten kullandığım antibiyotik var ve evde de çocuklarım var bakacak kimsem yok.
Size sormak istediğim bu öksürük hala geçmedi ılık su içiyorum öksürük geldikçe o an rahatlatıyor sonrası yine aynı 😏 ilaçta kullanamıyorum ne yapmalıyım 😞