Merhaba daha önce 1 düşük 1 de kimyasal gebelik geçirdim. Şuan yine hamileyim tam adet olacağım gün kan verdim 334 çıktı 2 gün sonra yani bugün yine verdim 689 çıktı. Sizce herşey yolunda mıdır sıkıntı var mdıır? Düşüklerim olduğu için doktorlar direk sıkıntılı gözle bakıyor sanki kimyasal gebelik de progestam vermişti doktor şuan yine onu kullanıyorum ama kanamam falan yok