Bebeek_12 negatif olması benim için daha iyi çünkü cok karmaşık şeyin içindeyim 18 temmuzda Sprial taktırdım olmuş dedi 22 ilişkiye girdik testte pozitif çıktı 2 tanesinde 1 tanesinde negatif çıktı sağlık ocağına gittim kan verdim bu çıktı pozitif dedi cok küçük dedi hastahaneye gösterdim gebelik gözükmüyor ama olabilir dedi anlamadım