Tugceeeeeeee Benimadimanne canım kafaya takma benden sana tavsiye rahim filmi çekil tüpler açık mı diye baktır bi ilaç veriyor doktor 7 gün kullanıyorsun adet oluyorsun adeti 3.günü rahim filmi çektir benim bu şekilde ilerledi sürecim 1 ay sonra hamile olduğumu öğrenmiştim şimdi 9 aylık bi bebişim var 🫶🏻
Mihrasina_ Benimadimanne kötü değil Lh ve fsh aynı olmalı hemen gemen benim Lh fshın 10 katıydı neredeyse inositol kullandım 3 ay hepsini düzelttim glutenş şekeri kestim zayıf olmama rağmen hergün avakado yedim sonunda 1 dene uğraştım ama son 3 ay gerçekten çabaladım şimdi hamileyim takviye kullanmaya başla
kocamaduru Benimadimanne bende pkosluyum bekarken öğrendim düzensizdi adetlerim ilk 3 sene olmadı tedavi de denedik bana mısın demedi sonra doktorum inositol verdi fayda ettiğini düşünüyorum klomen de kullandım o ay sonuç vermedi ama adet olmadım bi ay sonra hamile kalmıştım(kendim evde ovulasyon testiyle takip ediyordum yumurtlama günümü)doktor ilacın etkisinin devam etmiş olabileceğini söyledi bilmiyorum artık. Daha sonra peşpeşe hamile kaldım doğal yolla tamamen ve korunmamıza rağmen 3. Hamileyim şuan 😂 beslenmene dikkat et kilo varsa vermen gerek paketli gıdadan uzak dur kimyasaldan olabildiğince uzak dur bi sorun olmaz
babymomm__ Benimadimanne bende pcosluydum kuzum hatta doktor direk çocuğun olmaz senin dedi sol yumurtan tembel demişti ama çok şükür Rabbıme hamileyim öncesinde dusugum oldu ama en azindan hamile kalabildigimi öğrendim suan 28 haftalik hamileyim Rabbım e guven Allahim kimsenin kucağını bos bırakmasın
gebelk Benimadimanne canım aslında cok kötü durmuyor tablo pcos icin amh yksek cıkıyor benm öyle yani sende aksine sınırda cıkmıs pcos oldugunu kim söyledi ? Belli bir tık tsh yüksek olanbilir ama doktor daha iyi bilir , zaten ötle olsada ilaçlarla kolayca düşer
Benimadimanne gebelk ultrosonla bakan Dr söyledi sonuç için kendi Dr gittim o da buraya öyle yazılmış de e nabiza baktım fotoğraf yok ama açıklama bu şekilde kafam çok karıştı
Benimadimanne gebelk evet alttan baktı transvajinal ultrason uzun biseyle bakıyorlar ya ucundan baktı sadece şikayetinde yok infetilite ye gittiydim çocuk için bunu dedi
Benimadimanne Tugceeeeeeee maşaAllah çok sevindim ben günümde adet oluyorum çok şükür pcoslusun diyince sasirdim
tosten Ben de doktor önerisiyle inositol kullanmıştım d vitamini kesinlikle yükseltmelisin. Bir eczacı olarak D3K2 öneririm. Bir de beslenmene çok dikkat etmelisin karbonhidrat oranı düşük, protein yüksek beslenmelisin
Benimadimanne tosten tamam İnşaAllah çok teşekkür ederim pcos varmı Dr öyle dedi ama int pcos yok diyor
Tugceeeeeeee Benimadimanne benimde aynıydı adetim gecikmez günü gününe olurdum ve öğrendim pcoslu olduğumu 1 ay sonra hamile kaldım ama hiç takmadım pcosluyum diye
Tysem29 Canım senin ki muhtemelen aynı benim gibi. Ultrasonda gözüküyor ama sendromu yok hormonların normal. Sendromsuz polikistik over bizimkisi sadece ultrasonda görünümü var
Tugceeeeeeee Benimadimanne inşallah canım benim sen yeter ki kafanı rahat tut çok düşünme elbet bir gün olacak de ve avokado yemeni öneririm Şuan çok içtenlikle dua ediyorum sana hayırlı haberlerini alıcaz 🙏🏻