Kızlar önceden hapşırırken, öksürürken gerilme gibi aşağı çeken bişey olurdu. Şuan 26 Haftalık sol kasık ağrım var normal mi kanama akıntı vs bişey yok şükür. Biraz endişeleniyorum detaylıda 21. Haftada rahim ağzı uzunluğu normal çıkmıştı erken doğum riski yok demişti. Bu durumu yaşayan var mı?