2611seher_ Kızlar sağlıkocağına beta verdim dün ama bugün sonucum çıkmadı e nabızda yok geç mi sisteme düşüyor acaba bu durumu yaşayan var mı ? Bir hafta önce vermiştim bir gün sonrasında e nabızda görebildim ama şimdi yok😣
Sss1947 2611seher_ betalar geç benimde öyle girmemişlerdi sisteme sağlık ocağına gittim diğer gün öyle öğrenmiştim