2611seher_ Kızlar sağlıkocağına beta verdim dün ama bugün sonucum çıkmadı e nabızda yok geç mi sisteme düşüyor acaba bu durumu yaşayan var mı ? Bir hafta önce vermiştim bir gün sonrasında e nabızda görebildim ama şimdi yok😣
betulllnxn 2611seher_ sisteme çok geç düşüyor e nabızdan görünmüyor ama sonuç için doktora giderseniz o görebiliyor