yourpariah kızlar şuan 4+3 günlük hamileyim. doktorum pazartesi gel keseyi görürüz dedi. pazartesi 5+1 oluyorum. en son dün beta baktırdım 800 çıktı sizce pazartesiye kadar kese görünür mü bana biraz erken geldi
Buseeeee66 yourpariah merhaba bende 4+4 Betam 497 Ama ben 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum hem kese hem bebişi görürüm belki
yourpariah Sss1947 betanız kaçtı hatırlıyor musunuzz? 2 kat artmaya devam ederse pazartesi 5.000 civarında olacak diye hesapladım ben
melisaemirhan yourpariah 17 temmuzda adetime 3 gün kala 500 ile öğrenmiştim 21 temmuzdada keseyi gördüm 🥹
meralkcblt Biz 5+1 de ilk kontrole gittik keseyi gördük 10 gün sonrası için randevu aldık umarım bebişi göreceğizzz :)
yourpariah meralkcblt ay hayırlı olsun canım cok heyecanlı darısı başıma umarım ben de görürüm 5+1 de 😍 betan kaçtı pekii hatırlıyor musun
Ecisbicis yourpariah keseyi görseniz bile embriyo görünmüyor henüz 5. Haftada, 6. Haftanın ortalarında giderseniz kalp atımı da görürsünüz😌
meralkcblt yourpariah 2. Ölçümüm 2000küsürdü ondan 4 gün sonra doktora gittik tahminim 4 5 bin olmuştuur
yourpariah Buseeeee66 evet bence de böylesi daha mantıklı ama ben daha önce dış gebelik geçirirdiğim icin erkenden kontrole gittim doktorum öyle söyledi🥹🫶🏻
Birhilal yourpariah ben bugün gittim kontrole tam 6 haftalık dedi karından baktığında keseyide bebeğide göremedi alttan muayene etti hem keseyi hem bebeği hem de kalp atışlarını duydum elhamdülillah seninde kese görünür muhtemelen sonraki haftada bebişi görürsün inşallah❤️
prenses99 yourpariah bizde 4+4 olduk alttan muaneyle keseyi gorduk cok erken dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi