Merhaba kızlar iki gün önce test verdim ve adetime 6 gün varken 74 ile gebeliğimi öğrendim ve bugün test verdim 216 olduğunu öğrendim sizce iyi bir artış mı yoksa henüz daha reglime dört gün varken bu kadar hızlı artması sorun oluşturur mu?? Daha önce bir kalp durması sebebiyle düşüğüm oldu korkuyorum çok 🥹