Bende de yerleşme kanaması olacağını söylediler bir kaç kez oldu telaş yapmadık devam ettik geçen gün pıhtılı bir kan parçası geldi ultrasonda da hafif kan görüp durmuş ama dediler kalp sesi de normaldi devam derse gel dediler tekrar ilaç başladık önlem amaçlı ama insan çok tedirgin olup ne yapacağını bilmiyor yaşayan varsa eğer