14 Ağustos seseryan gününü beklerken 12 Ağustosda kontrole gittim nste de bebeğin kalbi yüksek çıktı daha öncede çıkmıştı bende enfeksiyon vardı bir gece yatmıştım hastanede ama bu sefer doktor riske atmak istemedi günüde gelmiş zaten dedi 37+5 de acil ameliyata alındım bebeğimde solunum sıkıntısı olduğundan dolayı şuan kuvezde dularınıza ihtiyacımız var 😢 ilk sezeryan olacaklar epidural iğnesi asla acıtmıyor uyuşukluk geçene kadar hiçbirşey hissetmiyorsunuz ilk yürüyüş evet zordu tek tavsiyem sürekli yürüyüş yapın yürüme çok iyi geliyor daha önce normal doğum yapmıştım şimdi tekrar doğursan ve elinde olsa hangi doğum yöntemini seçersin dersenin tabiki normal doğum gerçekten sezeryan asla kolay değil evet normal doğumda sancı zor ama bebeğiniz doğduğu an kuş gibi oluyosunuz ameliyattan sonra rahat oturup kalkmak çok zor Rabbim doğuma gireceklere kolaylık versin herkes bebeğine sağ salim kavuşsun inşallah bende bebeğime bir an önce kavuşurum