Arkadaşlar merhaba. Bugün battan sonraki 7.günüm ama henüz adet olmadım. 5. Günümde artımed erken gebelik testi, dün de nimo erken gebelik testi yaptım negatifti. Dün kan verdim bugün çıktı sonuç o da negatif. Normalde düzenlidir adetim. Döngüm ortalama 29 gün sürer. PMS sendromu da yaşamadım sadece ara ara kasım ağrılarım var. Benim gibi olup da hamile kalan var mı?