Arkadaşlar sata göre 9.5 haftalık gebeyim. Geçen hafta doktora gittiğimde 6+6 haftalıktı kese için 16 mm demişti boştu kesede. Bugün gittim 8 haftalık olması lazımdı ama doktor kesenin içinde bebek oluşumu var ama kese küçülmüş 15 mm dedi. Ayrıca dün önce pembe sonra kahverengi akıntım oldu. Kesenin küçülmesi olayını yaşayan oldu mu