Kürtaj olalı 5 ay oldu suan hamile kalmak için henüz bir çalışmaya başlamadım ama sanki sürekli bi anda hamile olacakmışım gibi hissediyorum ilk gebeliğimde istemeden kalmıştım sanki sürekli bi test yapma isteği hep içimde nasıl aşıcam bu psikolojik durumu sanki ne zaman test yapsam yine 2 cizgiyi görecekmiş gibiyim psikolojim çok bozuk