Hanımlar selam ilk gebeliğimde 11 haftayken ikili testte cinsiyeti belli demişti ama net değil demişti kız demişti kız doğurdum. Ama o zaman özele gidiyordum. Şimdi 12 haftadayım yine ikili yaptıracağım sizce cinsiyet belli midir ? Ama şimdi devlete gidiyorum.