Azıcık beklemekte fayda var bizde çok korktuk bir dış gebeliğim olmuştu keseyi görmek için gittiğim üç kontrolden boş döndüm sonrasında 6.haftada kese göründü 7 de kalp atışı ama eve yakın diye gittiğim bir hastane vardı eve yakın özelde arkadaşlarmda gitti diyerek orya gttim ilk kontrollerde ama hala kese göremeynce umudumu kaybederken başka hastaneye gittim kullanılan makineler oldukça önemliymiş bir gün önce bomboşken diğer gün hem kese hem içindeki kese olmuş olamaz tamamen makindan sakın umutsuzluğa düşmeyin