2 yaşında kızım var yeni memeyi bıraktı ve o bıraktıktan sonra hamile olduğumu öğrendim. Şuan 9 haftalık hamileyim. Doğuma kadar sütümü sağmalımıyım sizce. Çünkü kızımda göğüsten çok çektim mastitler göğüs ucu yaraları geçmek bilmedi. Tekrar onları yaşamamak adına doğuma kadar sütümü sağsam sütüm gitmese daha mantıklı değilmi. Bunun hakkında bir bilgisi olan veya başına gelen varmı bana bilgi verir misiniz? 😊