mervee2312 hayır hayır çok çok normal, ilk zaman progestron yükselirken bağırsaklarınızı çok etkiler, şişkinlik çok normal. Bende daha ilk haftalarımda başladı ve 12-13 e kadar inanılmaz şişkinlik yaşadım, hatta bayramda 11 haftalıktım gören kaç aylık diye sormuştu. Bi süre sonra düzene girecek o, stres olmayın. Aciller mikrop kaynıyor bir sürü hastası enfeksiyonu var riske atmayın kendinizi kanama ağrı kramp lekelenme vs olmadığı sürece yaşadığınız her şey normal