min286_ Gizemmggg doktor bana iki hafta sonra gel dedi ama pazartesi günü 2 hafta olacak daha sonuç gözükmüyor
Gizemmggg min286_ benim 2 günde çıktı az evvel gördüm , hastaneyi arayın kan alım sekreterliğine bağlanın ve gereğinden uzun sürdü e nabıza düşmemiş olabilir mi testim çıkmış mı diye sorun bence, çıkıp e nabıza günlerce düşmeyen sonuçlar oluyor