Merhaba Hanımlar, 28 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim. Yaklaşık 2 hafta önce bir bebeğimin umbilikal arterinde akım kaybı başladığını öğrendik. Yatış yapmamı, ciğer geliştirici iğne vurulmamı istediler fakat bunu öğrendiğimde biri 580 gram 23 haftalık diğeri ise 26 haftalık 780 gramdı. Bu durumda çok erken olduğunu düşünüp yatış yapmadım. Öyle böyle iki hafta geçecek neredeyse. Ama bu durumun çok tehlikeli olduğunu akımın durabileceğini ya da ters akıma dönebileceğini biliyorum. Bu süreçte çok araştırdım. Ben bu durumla benim gibi karşılaşmış olan birileri varsa onlara ulaşabilmek adına bu yazıyı yazıyorum. Lütfen konuyla alakalı tanıdığınız bildiğiniz örnekler varsa benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.