Arkadaşlar merhaba ben 5 hafta 5 günlük gebeyim. 4 gün önce iç çamaşırın ¼ ü kadar kırmızı şekilde kanamam olduğu için hastanede yattım bugün taburcu oldum kanamam devam ediyor progestan kullanmamı söyledi ama korkuyorum doktor bebek büyüdükçe senin rahim duvarını kazıyor dedi. Aranızda kanama yaşayıp sağlıklı doğum yapan oldu mu acaba ben çok korkuyorum korktukça da rahmin kasılıp kanaman artar dedi 🥺