Merhaba kızlar lütfen bilgisi olan yazabilir mi detaylı ultrasonda bebeğimde 2.5 inlet vsd görüldü başka hiç bir sıkıntı görülmedi ama down olabileceğini belirtti doktor sıvı aldırma falan istedi risklerinden dolayı yaptırmadım 1 hafta sonra 2.1 olarak ölçtük 27 haftalıkken de 1.4 e düşmüştü deliğin küçülüyor olması down sendromu riskini de düşürüyor mu yani down bebeklerde delik olursa küçülme kapanma oluyor mı aynı mı kalıyor ve ya büyüyor mu lütfen bilgisi olan yazsın öldüm stresten