Bende 6+4 haftalık hamileyim kese var bebek yok 3 4 kere gittim. Birinde alttan baktılar bebek olup olmadığını anlamadılar. Birde aşırı bel ağrım var uykudan kaldıracak kadar. Doktor 8 haftalık olunca gel her şey o zaman belli olur dedi. Oğlumda görmüştük 6. Haftada keseyi kalp atışını da duymuştuk bundan neden duyamadık. Bide kime belim ağrıyor desem boş gebelik olabilir belki diyolar kafam allak bullak