Elaozkan Kızlar yarın randevum var dünden beri bebişimin hareketleri az sabahtan beri karnım kasılıyor aynı anda kasıklarıma ağrı giriyor yarına kadar beklemeli miyim bebiş mi geliyo
petronix Elaozkan İlk gebelik mi? Dayanılmicak kadarsa gidin doğum belirtisi olabilir ama dayanacak gibiyse yarını bekleyin dinlenin ılık duş alın tatlı birşeyler yiyin.
Elifesmeray63 Elaozkan bende 39+5 geçen hafta sancılarım çok vardı şimdi tamamen kesildi merdiven çıkıyorum yürüyüş yapıyorum yine boş ne yapmam lazım ilk gebeliğim aydınlatın beni biraz
Elaozkan petronix evet dayanılmayacak gibi değil ama ilk defa aynı anda karnım kasılıp sertleşip kasık ağrım oluyor
masalim35 Elaozkan hemen bir acile gorun dogum baslangici olabilir bebegin kordonu dolanmis olabolir bir suru sey olabilir acile git bo baksinlar
Elaozkan masalim35 hafiflemezse gideceğim bebek hareketleri arttı için rahatladı biraz teşekkür ederim