fatmakar kuzum hıc korkma Benı de çok korkuttular kanaman olur ılıskıye gırme etme dedıler sonra başka doktora gıttım suan çok erken dedı 22 haftalıkken 30 a kadar çıkar dedı sen yıne dıkkat et ağır kaldırma durumlarımız aynu olmayabılır ama çıkar merak etme bebek buyudukce yukarı çıkar o