Cans__ 38+3 iken pazartesi günü doğuma gideceğim inşallah. Dualarınızı bekliyorum ikiz bebişlerimi sağlıklıca kucağıma alayım inşallah kızlar 😌
beyzanuruzumcu8087 Cans__ kaç haftalıksin şuan bende 34. Haftada gidiicem pazartesi günü yanii gün verirmi acaba çok merak ediyorum
ddefnos Cans__ saglikla kucağına al canım hangi haftada verdiler ikinci dogumum ama hiç hatirlamiyorum😅 haftaya 33 olucam gün veririler mi bilmiyorum
Cans__ S-nss aminn canım dua edeceğim sizlere de rabbim herkesin kucağını sağlıklıca bebeklerimizle doldursun inşallah
Cans__ ddefnos durdukları kdar dursun dediler 38-39 arası alırız dediler erken doğum riskim vardı bugün 37+5 olmuştum dayanamıyordum artık her gün git gel tansiyonum düşüyordu pazartesi 38+3te alalım dediler
Cans__ Aslanparla3 maşallah hiç korkmayın bende de var korku ama sonunu ve tüm güzellikleri düşünmeye çalışıyorum
Aslanparla3 Çıktım şükür biraz ağrım var sadece ama korkulucsk gibi değilmiş gerçekten hissetmiyosun🌸