kelebekmum Kızlarrr Doktora göstermedim daha bir kaç gün sonra gidicem ama önceden size sormak istedim açlık = 93 60dk=155 120dk=129 Sonuçlarda 120 dk bir tek yüksek gösteriyor ama
bizzocone Ben de randevu aldım gebe polikliniğinden şeker yüklemesi için aç mı gitmem gerekiyor pek bilgim yok da
hulya10 kelebekmum su problem olmuyor diye biliyorum sadece sıvıyı içtikten sonra çok içme mide bulantısı yapabiliyor demişlerdi