aryasal3429 Kızlar yerleşme kanaması erkek çocuğunda olur diolar bu gerçekmi erkek olursa yerleşme kanaması olur ama kızda olmaz diolar
beyzanuru aryasal3429 bence alakası yok her bebekte olabiliyo o bebeyın sert yerleşmesinden kaynaklı oluyor sert tutunmasından kaynaklı oluyo bende yerleşme kanaması olarak degılde hafif lekeleme gelmişti çok şükür bişey olmadı suan 30+5 gunluguz
nerbas aryasal3429 yerleşme kanaması yaşadım kızım oluyor. Yerleşme kanaması, bulantı vs cinsiyetle bence hiç alakalı değil. Kese şeklim yamuktu midem hiç bulanmadı kesin erkek dediler ama sonuç kız 🫠🫠
aryasal3429 Anonim3400 bende öyle düşünüyorum ama ne bilim herkes öyle söyliyince acabamı dedim Ilgaz01 nerbas beyzanuru adatuna