Merhaba herkese, 9.haftada yaptırdığım kan tahlilinde TSH Değerim 3,14 çıkmış, Serbest T4 ise 1,05
Doktorum çok tahlil isteyen bir doktor değil, kendim 21. Haftada kan tahlili yaptırdım, bu sefer TSH değerim 4,24, Serbest T4 ise 0,89 çıkmış. Kadın doğum doktoruma gösterdiğimde ilaca gerek yok gibi bir cevap aldım, 27. Haftalığım bugün gebelik şekerine baktırmak için dahiliyeye gittim ve doktor tahlillere bakarken bu değerleri gördü tiroid ilacı kullanılabilirmiş dedi, kızdı. Zeka geriliği gibi sonuçlara neden olabilir dedi. Çok fazla endişelendim. Anlayan var mı acaba, sanırım t4 çok düşük değil diye gerek duyulmadı