Aysin45 canım aynı durun bendede vardı hic bir belirti ve sanci olmadan tam 40 ta yatış yaptım çünkü bebeğimi riske atmak istemedim. Kalasını yerse onun pişmanlığı beni daha çok düşündürdü ve suni ile doğumun başlatılmasını kabul ettim. Suni şancı sabah 9:20 de verildi 15:15 te doğum yaptım hatta doğum hikayem var aklına takılanlara cevap olabilir belki 15.02.19 suni sancılı normal doğum diyede belirtti başlıkta bilgin olsun. Hiç korkma bende ağlaya ağlaya gittim hastaneye ama çok şükür açılma hızlı oldu ve normal doğum yaptım 🙏🏻💕