Selamlar 12+6’dan :)
Tüm hisli arkadaşlarım, çin takvimi, yüzük testi, canımın tatlı istemesi erkek olduğu yönündeydi. Kese şekli de fasulye gibiydi erkek dedik. Çocukluğumdan beri hep kız isteyen ben kendimi oğlana hazırlamıştım. Dün Fetal DNA sonucumuz çıktı, doktor “sağlıklı bir kızımız geliyor” dediğinde şok yaşadım bi an 😁😁
Tüm teoriler sadece eğlence kalsın kendinizi hazırlamayın.
Sağlıkla gel Umay kızım💛