001122 Sinem21 randevu biraz zor alınıyor yaklaşık 1 hafta boyunca her gun sabah 9.58 gibi mhrs ye girip tam 10 da randevu açılmasını bekledim o şekilde aldım dogumu orada yapmayacağım sadece detayliya gittim
pinkpuella Memnun kaldınız mı acaba ve kaç dk sürdü ortalama, doktor iyi miydi ismi neydi bilgi verir misiniz ben de alacağım randevu daha doğrusu almaya çalışacağım, doppler ultrason seçeneğini mi seçtiniz?
001122 pinkpuella pinkpuella antenatal bölümü olarak geçiyor detayli ultrason diye. Doktorum prof.turhan aran di tam 30 dk sürdü detaylıca her şeye bakıldı sakin bir ortam zaten ben memnun kaldım yaklaşık 10 dk kadar önden stajer doktor bakti daha sonra doktor geldi
001122 pinkpuella tek aklima takılan sey antenatal bölümüne yonlendirdi bizi 182 yi aradığımızda detayli ultrason icin. Sistemde de yazıyor detayli ultrason diye bizde o kafayla randevu aldik gittim memnun da kaldım oradaki hizmet tavırlar bilgilendirme her sey okeydi. Ama doktor kadin dogum uzmanı yani perinatolog değil raporu kendi özel doktoruma attigimda bunun farkına vardık. Ultrasonda da bir kaç sıkıntı çıktı şimdi 24 haftaligim ve fetal dna yaptırıyorum aklımda soru işaretleri kaldigi için
donmez685 Esay01 cumartesi günü saat 10da randevu ekranı açılıyor. 09.58gibi girip her şeyi hazır edin tam 10 olunca da randevu ekranını açın ama çok hızlı olmanız lazım saniyeler içinde tükeniyor
001122 Esay01 Esay01 bu bölüme genel bakmayacaksınız. Her hastanede yok çünkü. Direkt Zeynep kamilden bakacaksınız öyle bakınca cikar
GEBELOG Merhaba bende iki hafta önce Zeynep kamilde detaylı ultrason çektirdim. Ama hiç memnun kalmadım aklınız varsa özele gidin hiç kendinizi devlet hastanesinde yormayın. Doktoru neredeyse 40 dk bekledim odasında yoktu sonradan geldi. Ultrasonumu yapan da asistandı. Doktor yanında ona direktifler veriyordu telefonla oynuyordu ilgi alaka sıfır yani. Ekranı kendilerine çevirmişlerdi. Ben de görmek istiyordum ama bana göstermediler. Göstereceğim demesine rağmen bana göstermediler. Verilen bilgilendirme yetersiz. Verilen fotoğraflar anlaşılmıyor normal gebe izleme gitmişim gibi ama daha uzun durmuşum gibi bişeydi yani. Tüm organlarına herşeyine baktılar ama değerlendirme sıfır yani
ebrarikos GEBELOG merhabalar, eşinizi içeri almanıza müsaade ettiler mi? bir de renkli olarak görebildiniz mi acaba?
001122 ebrarikos erkekleri bina içine almıyorlar sadece kadınlar girebiliyor bebegi de renkli şekilde göremedik düzgün bi ultrason resmi vermiyorlar maalesef
GEBELOG ebrarikos Evet erkekleri binanın dışına çıkarıyorlar çokmsaçma bi şekilde. Doktorlar kendileri bakıyorlar görüyorlar bize bile göstermiyorlar gerdikleri görselde de sadece kendileri anlıyorlar yani hiçbişey anlaşılmıyor bana yüzü çok güzel gözüküyor dedi ama verdiği fotoğraflarda yüzü yoktu ilginç yani