Kızlar nişan şeffaf renk olur mu acaba 38+5 günlüğüz. Dün elime şeffaf bir akıntı geldi emin olamadım doktorum hafif enfeksiyon var diye 1 haftalık vajinal fitilde kullanmıştım enfeksiyon da yok ama o şeffaf akıntıyı anlamadım. Nişan için genelde sarı lekeli diyorlar benimki baya şeffaftı mana veremedim bende 😅 birde doğum yakın olunca bebeğin hareketleri sadece alt kısımda mı oluyor acaba yanlarda filanda olur mu