Merhaba bugün kontrolüm vardı 33+1 haftadayim. Normalde 2 kilo civarında olması lazım ama 2600 olmuş 🫨 Doktor demişti zaten önceden de iri bir bebek olucak diye ama bu kadar önden gitmesini beklemiyordum. Normal doğum istiyorum ama bu kadar önden giderken doğuma kadar daha çok kilo alır 4 kiloyu da kesin geçer. Var mı aranızda yüksek kilolu olarak normal doğum yapan? Gözüm korktu biraz çok istiyordum aslında normal doğum yapmayi.