Loya8 Merhaba kızlar tecrübeli bir anneyim 3 çocuğum var geçen ay sprialim çıktı dinlenme sürecindeyim adetime 5 gün var ve şüphelenip test yaptım hemen pozitif çıktı fakat tekrar yapmak istedim altımızda eczane var testide ordan almıştım hemen 3 tane daha aldım ve aynı idrarla yaptım onlar belli belirsiz hatta negatif denebilir bile o şekilde çikti hangisi doğru bu arada 3-5 dk idrar bekledi diğer testlerde ilgisi varmı bilemiyorum hiç başıma gelmedi benzer durum yaşayanlar varmı? !