Seymatrkay Nur9707 Nasipse oğlum olursa adını Musa koymak istiyorum. Ama Yavuz Selim ismini de çok seviyorum. Bilemiyorum🙄 Kimse de görmedim Musa ismini. Herkes Ömer ,Ahmet vs.koyuyor. Musa için ağır isim diyorlar da ee bunlar da ağır isim:))
Selim_Alparslan Nur9707 Selim ilk oglumun adı kuzum🌸🤭 ikinciye hamileyim Alparslan koyduk 🥹 az kaldı gelmesine son 4 5 hafta 🌺
Nur9707 Seymatrkay musa ve Osman isimleri bizlere maalesef unutturuluyor oysa çok kıymetli. çevremde süleyman musa ilyas osman gibi yeni doğan bebekler arttı neyse ki, arttıkça alışılcak musa çok değerli bir isim tavsiye ederim
Seymatrkay Nur9707 Benim gibi düşünenlerin olması ne sevindirici. O kadar doğru ki şu dediğiniz. Allah’ım inşallah nasip eder.
Mavininbiri Nur9707 Yabancı isim diye değişik geliyor, kuzenimin oğlu Zeyd söyledikçe hafif geliyor dile