Hominigirtlak ben 31. Haftadayım ve rahim ağzı yetmezliği yüzünden serklajım var(dikiş) 20. Haftamdan bu yana haftada 1 proluton depot iğne vuruluyorum.. 34 e kadar kullanacağız dedi doktorum.. yani 34 e kadar iğne olmakta bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum ... İyi bir doktor seçin bence, geç olmadan...