Mstefe Asl1_q ben işimden sebep zaten 2022 de vurulmuştum bu ilk doz boğmaca difteri karma olduğu için yaptırdım ikinci doz sadece tetanozmuş bu yüzden yaptıracağım 1 ay sonra
Zero93 Asl1_q Ben 1 doz karışık olanı oldum. Doktor onu önerdi.2.doz tetenozu olmana gerek yok dedi ama ben riskli gebeyim yatıyorum belki ondandır
14022024 Asl1_q ilk hamileliğimde iki hamileyken üç te doğumdan sonra yaptırdım 5 yıl sonra ikinci hamileliğimde gerek olmadı hiç yapılmadı
Aselimm2 Mstefe bende ilk dozu oldum ikinciyi önümüzdeki ay olacakmışım. Ama çok agri oldu 2 gün boyunca kolumu kaldıramadım acaba 2. Dozda da bu kadar agri olurmu